Pod kapotou pracuje technika sdílená s čínským SUV Lynk&Co 08. Základ tvoří přeplňovaný zážehový tříválec o objemu 1,5 litru, doplněný o elektromotory, které zajišťují hybridní pohon.
Zákazníci si budou moci vybrat mezi dvěma verzemi akumulátoru. Menší z nich nabídne kapacitu 21,2 kWh, zatímco větší poskytne 39,6 kWh. Právě díky větší baterii zvládne XC70 v čistě elektrickém režimu v čínském cyklu CLTC více než 200 kilometrů, což by podle evropské metodiky WLTP mělo znamenat asi 160 kilometrů. Pokud se započítá i palivo v nádrži, celkový dojezd přesáhne hranici 1200 kilometrů.
Novinka dostane možnost rychlého dobíjení stejnosměrným proudem a nabídne i funkci V2L, tedy využití baterie jako zdroje energie pro externí zařízení.
Rozměry se vůz přiblížil vyšší třídě – na délku měří 482 centimetrů, což je o zhruba jedenáct centimetrů více než u modelu XC60.
Do prodeje vstoupí nové XC70 nejprve na čínském trhu, nicméně v plánu je i následné uvedení do Evropy.