Elektrická verze modernizovaného Peugeotu 308 dostala lehce zvětšený akumulátor. Jeho využitelná kapacita vzrostla z 51 na 55,4 kWh. Díky tomu zvládne na jedno nabití ujet až o 34 kilometrů více než dříve, tedy celkem 450 kilometrů podle metodiky WLTP. Novinkou je i funkce V2L, která umožňuje využít energii z trakční baterie k napájení externích zařízení.
Úprav se dočkalo také plug-in hybridní provedení. To nyní disponuje baterií s kapacitou 17,2 kWh místo původních 12,4 kWh, což se pozitivně promítlo do dojezdu na elektřinu. Ten se prodloužil o dvacet kilometrů a nově činí 85 kilometrů.
Samotný facelift se ale netýká jen techniky. Největší změny najdeme na přídi, kde designéři kompletně přepracovali světelný podpis. Dlouhý „dráp“ zmizel a nahradila jej trojice kratších světelných prvků integrovaných přímo do hlavních světlometů. Přibyl také nový pás světel mezi světlomety a zcela nově i podsvícené logo umístěné uprostřed masky chladiče.
Prodej omlazeného modelu začne na podzim letošního roku, přesné ceny ale automobilka zatím neoznámila. V nabídce zůstane kromě elektrické a plug-in hybridní varianty i tradiční benzinový tříválec a čtyřválcový turbodiesel.